Reklamační řád

Vaše podněty a připomínky jsou pro nás velmi důležité – vážíme si každé zpětné vazby, díky které můžeme neustále zlepšovat naše služby. Pokud máte návrhy na zlepšení nebo se chcete podělit o zkušenost s naší službou, neváhejte nás kontaktovat e-mailem na adrese reklamace@tarifix.cz.

Reklamace

Pokud se rozhodnete podat formální reklamaci nebo stížnost (dále jen „reklamace“), prosíme, abyste ji zaslali výhradně e-mailem na uvedenou adresu. V tomto dokumentu se dozvíte, jakým způsobem bude vaše reklamace vyřízena a jaké kroky od nás můžete očekávat.


Jak probíhá reklamace?

Reklamace přijímáme výhradně písemnou formou prostřednictvím e-mailu na reklamace@tarifix.cz. Každá reklamace je u nás řádně evidována a archivována elektronickou formou.


Veškeré náklady spojené s vyřizováním reklamace neseme my jako provozovatel služby. V případech, které stanoví platné právní předpisy, vám rovněž uhradíme náklady, které jste účelně vynaložili při podání reklamace.


Co má obsahovat vaše reklamace?

Aby mohla být vaše reklamace vyřízena co nejrychleji a nejefektivněji, prosíme vás o uvedení těchto informací:

• Vaše jméno a příjmení

• Kontaktní telefonní číslo a e-mailová adresa

• Detailní popis situace, které se reklamace týká

• V čem spatřujete případné pochybení naší strany

• Důležitá data, čísla smluv, faktur nebo částky, ke kterým se reklamace vztahuje

• Váš návrh, jakým způsobem si přejete reklamaci vyřešit


Pokud máte k dispozici dokumenty či jiné materiály, které se vztahují k předmětu reklamace, doporučujeme je připojit k vaší zprávě.


Jaká je lhůta pro vyřízení reklamace?

Reklamace vyřizujeme v co nejkratším možném termínu, maximálně však do 30 kalendářních dnů ode dne, kdy nám byla doručena. Pokud budeme potřebovat doplnit či upřesnit nějaké informace, budeme vás kontaktovat. Doba čekání na vaše doplňující údaje se do této 30denní lhůty nezapočítává.


Pokud by nebylo možné reklamaci vyřídit ve stanovené lhůtě, budeme vás neprodleně informovat o důvodu zdržení a předpokládaném termínu vyřízení.


Jak vás budeme informovat o výsledku reklamace?

O výsledku vaší reklamace vás budeme informovat písemně, zpravidla e-mailem na vámi uvedenou adresu. Pokud to výslovně požadujete, můžeme výsledek zaslat také klasickou poštou na adresu vašeho bydliště.


Nesouhlasíte s výsledkem reklamace?

Pokud nejste spokojeni s výsledkem vyřízení reklamace, máte právo podat opakovanou reklamaci. I v tomto případě prosíme o zaslání opakované reklamace na adresu reklamace@tarifix.cz. Vaše stížnost bude znovu důkladně prověřena a její výsledek vám sdělíme v souladu s postupem uvedeným výše.


V případě, že byla vaše reklamace již řádně prověřena a naše stanovisko se nezměnilo, můžeme vás odkázat na naše předchozí vyjádření k dané věci.


Závěrečná ustanovení

Tento Reklamační řád nabývá účinnosti dnem 20. 4. 2025.


Reklamační řád vydává společnost QUIX Global s.r.o., se sídlem Příčná 1892/4, 110 00 Praha 1, IČO: 22466444, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 416432.


Reklamační řád je zveřejněn na webových stránkách společnosti Tarifix.cz (www.tarifix.cz).